29.05.18 День перший
Я розумію, що в сучасному навчанні треба щось змінювати. Треба використовувати комп'ютерні технології, вчити дітей пристосовуваться до оточуючого світу, самостійно виконувати поставлені задачі, вчити дітей працювати в команді.
Саме тому я знову прийшла на курси з проектної діяльності...
Цікаве спілкування, нові знайомства, cпогади про чудові подорожі останнього року разом з Гугл картами, аналіз власної праці у порівнянні з іншими.. роздум...
30.05.18 День другий

Приємно бути "в тренді"... Радісно розуміти, що раніше отримані знання є корисними зараз і можуть стати у нагоді в подальшому.
"Повторение - мать учения" - дійсно істина!
Створення нового блогу в рамках даного проекту наштовхнуло на певні ідеї реалізації проектної діяльності, одногрупники підказали можливі проблеми при створенні блогів з майбутніми "учнями".

31.05.18 День ПРОДУКТИВНИЙ!!!
Мабуть ніколи у своєму житті за один день я не формулювала таку кількість питань: загальних, ключових, предметних тощо... за своєю темою і ... не тільки за темою:)))
Цікава робота змусила поглянути на весь процес з іншого боку, змінити початкову тему проектної діяльності, сформулювати навчальну мету і поставити відповідне завдання. (Не забути про "авторське право"!!!)
Окрема подяка тренерам курсу за "РУХАНКУ" в стилі "А я роблю це так"
01.06.18 День ЗАХИСТУ ДІТЕЙ!!!
Вчимось критично ставитись до будь-якої інформації, аналізувати якість та достовірність новин. Дізналась нові поняття: пост-правда, економіка уваги, фактчекінг. Хочу переглянути "Обыкновенные зомби.Как работает ложь"!
04.06.18 День!!! Найважчим сьогодні було скласти план діяльності одного учня в цьому проекті, враховуючи теорію множинного інтелекту. Я з'ясувала, що некоректно виписала завдання для учнів, які мають візуально-просторовий тип інтелекту. А мені найбільше хотілося попрацювати саме з цим типом. Прийшлося редагувати декілька документів і коригувати завдання. Дуже потужний творчий процес. Не помітила як пройшло декілька годин.
В другій половині дня я с задоволенням познайомилася із засобами створення інфографіки. Отримала дуже корисний досвід. Із величезним задоволенням створила листівку із видами візуалізації мрій. Я задоволена, важко відірватися, хочеться працювати ще і ще...😇😇
05.06.18 Сьогодні ми провели аналіз власної системи оцінювання, проаналізували її і вибудували модель системи оцінювання в проекті, що створюємо. Раніше я не звертала увагу на те, що зазначений аналіз - це план опису системи оцінювання в проекті. Тепер я чітко бачу як я буду працювати з колегами та своїми учнями. Ми створили декілька форм оцінювання та контрольних списків. паралельно япрацювала над учнівською роботою, створювала колаж своєї мрії.
В другій половині дня ми знову знайомилися з ресурсами для створення інфографіки. Я паралельно почну створювати підсумкову презентацію учня.
06.06.18 Сьогодні ми говорили про диференціацію навчання, її важливість для роботи, як із обдарованими учнями, так і із слабкими учнями. Створювали вправи для цих категорій. Попрацювали методом "Ажурної пилки", вчилися керувати емоційним станом групи. Розбирали докладно теорію множинного інтелекту, роботу з обдарованими учнями та учнями з ООП. Обговорили риси, що має вчитель-фасилітатор та стратегії фасилітації на різних етапах проекту. Прийшов час систематизації накопиченого матеріалу. Кожну вільну хвилинку використовую в цьому напрямку. Та все подолаємо!
Немає коментарів:
Дописати коментар